Toy Story
Set in a world where toys have a life of their own — when people are not present — Toy Story takes moviegoers on a fantastic fun-filled journey, viewed mostly through the eyes of two rival toys: Woody (Tom Hanks), a pull-string talking cowboy, and Buzz Lightyear (Tim Allen), a heroic space action-figure. The comically mismatched duo eventually learn to put aside their differences when they're separated from their owner, Andy, and find themselves on a hilarious adventure-filled mission...where the only way they can survive is to form an uneasy alliance.