Toy Story Toons: Small Fry
Buzz Lightyear is left behind at a fast food restaurant when a kids' meal toy version of Buzz takes his place. While Bonnie's toys are stuck with the annoying 3-inch-tall Buzz impersonator, the real Buzz is trapped in the restaurant at a support group for discarded toys. As Woody and the gang devise a way to rescue their friend, Buzz tries to escape the toy psychotherapy meeting.