Trevor: The Musical
“Trevor: The Musical” is a funny and deeply moving story about a charming 13-year-old force of nature with a vivid imagination. When an embarrassing incident at school suddenly puts him in the wrong spotlight, Trevor struggles to navigate his own identity and determine how he fits in a challenging world. This musical contains depictions of suicidal ideation. Viewer discretion is advised.
It’s 1981 in America, and 13-year-old Trevor Nelson is busy navigating adolescence in suburbia while dreaming of a life in show business. When an embarrassing incident at school suddenly puts him in the wrong spotlight, Trevor must summon the courage to forge his own path.