Twenty Something
Adulting can be hard. Some days you're nailing it, while other days, you're just a stack of kids hiding in a trench coat hoping no one notices. Gia finds herself in this exact scenario the night of her 21st birthday. This is a story about the insecurities of adulting and how we're all just faking it till we make it.
Adulting can be hard. Some days you're nailing it, while other days, you're just a stack of kids hiding in a trench coat hoping no one notices. Gia finds herself in this exact scenario the night of her 21st birthday. This is a story about the insecurities of adulting and how we're all just faking it till we make it. Directed by Aphton Corbin, story artist on Soul. Produced by Erik Langley.