Twitches Too
Now that "twin witches" Alex and Camryn know the truth about their royal birth, it's time for the girls to learn about each other and how to use their magical powers. While Alex wants to focus on college and having a semi-normal life, Camryn is all about glamour, gowns and tiaras. But a new supernatural evil puts the fate of Coventry into the hands of those two spellbinding sisters.
Now that "twin witches" Alex (Tia Mowry-Hardrict) and Camryn (Tamera Mowry-Housley) know the truth about their royal birth, it's time for the girls to learn about each other and how to use their magical powers. While Alex wants to focus on college and having a semi-normal life, Camryn is all about glamour, gowns and tiaras. But there's a new supernatural evil threatening Coventry, and it's up to the twitches to save the day.