Vacation Friends 2
This sequel finds newly married Marcus and Emily inviting Ron and Kyla, who are also newly married with a baby, to join them at a Caribbean resort, where Marcus is meeting with the owners about a construction contract for a Chicago hotel. But when the party begins the couples' relaxing vacation quickly becomes a wild adventure.
Picking up a few months after the end of “Vacation Friends,” this hilarious sequel finds newly married couple Marcus and Emily inviting their uninhibited besties Ron and Kyla, who are also newly married and have a baby, to join them for an all-expenses paid vacation to a Caribbean resort. Little do Ron and Kyla know, Marcus is secretly planning to meet with the owners of the resort to bid on a construction contract for a hotel they own in Chicago. However, Marcus’ best laid plans, and desire for a relaxing vacation, are upended when Kyla’s incarcerated father Reese is released from San Quentin and shows up at the resort unannounced, resulting in a hunt for sunken treasure, jungle chases, extreme sports, drinking contests and more mayhem than ever before.