That Darn Cat!
When the irrepressible and always hungry D.C. (Darn Cat) turns up with a wristwatch for a collar, it becomes a tip-off to an unsolved robbery and kidnapping. You don't know who's tailing who as nosy neighbors, jealous boyfriends, and a highly allergic FBI agent play a game of cat and mouse to crack the baffling case.