Inspector Gadget 2
Just when things are quieting down in Riverton, everything goes wrong. Inspector Gadget is put on probation, Claw stages a new "Crime of the Century" and the Mayor unveils a new and improved female gadget. Could it get any worse for our hero?
Just when things are quieting down in Riverton, everything goes wrong. Inspector Gadget is put on probation. Claw stages a daring escape from prison and plots a new "Crime of the Century." And the Mayor unveils a new and improved G2---an all-robot, all-tech, all-female gadget. Could it get any worse for our hero? Mishaps, miscues, stakeouts and showdowns ensue as Inspector Gadget and G2 set off to go-go save the world with a little help from their friends---niece Penny, her dog Brain and the wildly tricked-out Gadgetmobile.