The Even Stevens Movie
Dream vacation? Dream on! Out of the blue, the Stevens win an all-expenses-paid trip to a secluded hideaway on the sunny isle of Mandelino. Unfortunately, their too-good-to-be-true week in paradise has actually been arranged by a new "extreme reality" television series that's secretly trying to turn the family's dream vacation into a savagely funny nightmare.