Pooh's Heffalump Movie
A quiet day in the Hundred Acre Wood quickly grows mysterious when a strange sound echoes through the trees — a sound that can only be...a Heffalump! While his friends devise a plan, Roo sets off into the Wood and discovers a Heffalump named Lumpy. To Roo's great surprise, Heffalumps are quite friendly and playful. After meeting Lumpy, Roo wonders why the others are so frightened and why Lumpy is so afraid of Roo's friends. Upon discovering their new friendship, Roo and Lumpy's loved ones realize that Heffalumps are nothing to fear at all.