Greyfriars Bobby
Here's the remarkable true story of one of Scotland's most beloved and celebrated heroes, a terrier named Bobby. The enduring friendship forged between a tenderhearted shepherd known simply as Old Jock and his devoted Bobby cannot be broken, even by the kindly old man's death. Set in bustling Victorian Edinburgh and the breathtaking Scottish countryside, this is a sensitive tale of uncommon loyalty and affection that is certain to delight and inspire one and all.