Valiant
The whole world is looking for a hero, and it's up to a little pigeon named Valiant to bravely step up. Valiant and his friends take to the sky on a wing and a prayer to prove it's not your wingspan but the size of your spirit that truly counts.
The whole world is looking for a hero, and it's up to a little pigeon named Valiant to step up and bravely serve his country. Valiant and his fine feathered friends take to the sky on a wing and a prayer to prove that it's not your wingspan but the size of your spirit that truly counts. This ragtag squadron of birdbrains has to stick together, from the first bumbling day of basic training through the final feather-raising mission until they can swoop their way toward victory.