Alvin and the Chipmunks: Chipwrecked
It’s a tidal wave of toe-tapping music and unfurgettable fun as Alvin and the Chipmunks return in their greatest adventure yet! While on vacation aboard a luxury cruise liner, Alvin, Simon, Theodore and the Chipettes get into ’munk mischief and later wind up stranded on a remote island — which they soon discover is not as deserted as it seems.
Chipmunks ahoy! It’s a tidal wave of toe-tapping music and unfurgettable fun for the whole family as Alvin and the Chipmunks return in their greatest adventure yet! While on vacation aboard a luxury cruise liner, Alvin, Simon, Theodore and the Chipettes can’t help rocking the boat with their unique brand of ’munk mischief. But things get really squeaky when the gang winds up stranded on a remote island — and they soon discover their new tropical playground is not as deserted as it seems.