The Prince and the Pauper
In the London of 1537, two boys exactly resembling each other meet accidentally and exchange "roles" in this live-action adaptation of Mark Twain's classic yarn. After many adventures, the prince regains his rightful identity and graciously makes his "twin" a ward of the court.