Guardians of the Galaxy
Brash adventurer Peter Quill finds himself the object of an unrelenting bounty hunt after stealing a mysterious orb coveted by a powerful villain with ambitions that threaten the entire universe. To evade capture, Quill joins with a quartet of disparate misfits: Rocket, a gun-toting raccoon; Groot, a tree-like humanoid; the deadly and enigmatic Gamora; and revenge-driven Drax the Destroyer.