Shark Beach with Anthony Mackie: Gulf Coast
Anthony Mackie, a passionate angler and proud New Orleans native, is on a personal mission to uncover the truth behind stories of sharks stealing from fishermen as they move closer into our cities. With tensions escalating in the Gulf of Mexico, Anthony gets hands-on with the ocean’s greatest predators and the latest shark science to find solutions on how we can live alongside one another.