Aladdin and the King of Thieves
Everyone's third wish comes true in Aladdin's ultimate adventure. As Aladdin and Jasmine are finally about to get married, the ceremony is interrupted by the infamous Forty Thieves who are after a specific wedding gift. The gift turns out to be a mystical oracle that claims Aladdin's father is alive! Aladdin searches for his father and discovers that Dad is the King of the Forty Thieves who desires the mystic oracle to locate the Hand Of Midas - capable of turning anything into gold.