Eddie's Million Dollar Cook-off
Everyone seems to be in a stew when baseball prodigy Eddie Ogden enters a major cooking contest held on the same day as his team's playoff game. With his father and friends doing a slow burn, the 14-year-old finds himself in a toss-up: can he fulfill his obligation to the team and still be true to himself?