Candleshoe
Welcome to Candleshoe, a stately English manor where a swashbuckling pirate hid a fortune in Spanish doubloons centuries ago....and that's what young orphan Casey and a sly con man are determined to find. Casey eventually discovers there may be an even greater treasure at Candleshoe...but first she must dupe Candleshoe's widowed owner into believing she's her long-lost granddaughter.
Welcome to Candleshoe, a stately English manor where a swashbuckling pirate hid a fortune in Spanish doubloons centuries ago...and that's what young orphan Casey (Jodie Foster) and a sly con man (Leo McKern) are determined to find. But first, Casey must dupe Candleshoe's widowed owner into believing she's her long-lost granddaughter. Casey eventually discovers there may be an even greater treasure at Candleshoe—the love of a happy family. Legendary stars David Niven and Helen Hayes join Foster in this humorous and heartwarming adventure.