Thor
The Mighty Thor is set to ascend to the throne of the fantastic realm of Asgard, until his reckless arrogance reignites an ancient war. As a result, Thor is banished to Earth to live among humans. From Earth, Thor must make preparations to stop his evil brother Loki from dethroning Odin, seizing power and imposing his villainous rule on all of Asgard.
This epic adventure spans the Marvel universe from present-day Earth to the cosmic realm of Asgard. At the center of the story is The Mighty Thor, a powerful but arrogant warrior whose reckless actions reignite an ancient war. As a result, Thor's father Odin banishes his son to Earth where he is forced to live among humans. From Earth, Thor must make preparations to stop his evil brother Loki from dethroning Odin, seizing power and imposing his villainous rule on all of Asgard. When the darkest forces are sent to invade Earth, Thor learns what it takes to be a true hero.