Frank and Ollie
Before computer graphics, special effects wizardry and advanced technology, the magic of animation flowed from the pencils of two of the greatest animators Disney ever produced: Frank Thomas and Ollie Johnston. Take a journey with these extraordinary artists as they share secrets, insights and the inspiration behind some of the greatest animated movies the world has ever known.