Newsies: The Broadway Musical
At the turn of the 20th century, Jack Kelly leads a ragged band of teenage “newsies” against two publishing titans intent on raising distribution prices at the newsboys' expense. Filmed live at the Pantages Theatre in Hollywood, CA.
Set in New York City at the turn of the 20th century and inspired by a true story, Newsies is the rousing tale of Jack Kelly, leader of a ragged band of teenage “newsies” who dream only of a better life, far from the hardship of the streets. But when two publishing titans raise distribution prices at the newsboys’ expense, Jack finds a cause to fight for. Filmed live at the Pantages Theatre in Hollywood, CA. Contains tobacco depictions.