Gus
The low-ranking California Atoms football team are at a constant loss until they recruit a new player—a mule named Gus. It just so happens that Gus is an amazing placekicker with a 100-yard field goal ability. But just as the Atoms begin to leave their losing streak in the dust, crooks attempt to kidnap their new star. Contains tobacco depictions.