Life With Mikey
A former child star struggles in his new role as a talent agent, but when he discovers a sassy, yet charming, new client, they could both hit the big time...if they don't drive each other crazy first.
Mikey is a former child star having a little trouble with his new role as a kids' talent agent. He's desperate to find a way to keep his third-rate talent agency from going under when he meets a young con artist named Angie. With her streetwise smarts and irresistible charm, she's a natural for TV commercials and could be their ticket to the big time...if they don't drive each other crazy first.