The Shepherd
On Christmas Eve, a young RAF pilot flying home across the North Sea finds himself in peril when his radio and electric power cut out, leaving him stranded and running on limited fuel. Just when it appears his luck is about to run out, a mysterious good Samaritan appears through the fog.