Sultan and the Rock Star
A popular rock star escapes from his fans and obligations to hide out on what appears to be an island paradise. When he arrives, he discovers a tame tiger living in the jungle and befriends it, but then learns that the island’s cruel owner is hunting it for sport. Will he risk it all to save this gentle beast?