Playful Pluto
Pluto tries to help Mickey with some spring cleaning and leaf gathering, but the day descends into chaos with the arrival of a whirlwind, a leaky hose with a mind all its own, and a fly invasion. Pluto gets into a sticky situation with a roll of flypaper, which leads to some of his most memorable scenes.