Growing Up Wild
Travel to the wildest corners of the planet as five courageous animals tackle the very first challenges of their young lives. With a little guidance from sage family members, each must figure out how and where to find food, while learning to recognize the very real threat of danger.
Life is an adventure---especially for a newborn animal with much to learn. Travel to the wildest corners of the planet as five courageous animals tackle the very first challenges of their young lives. With a little guidance from sage family members, each must figure out how and where to find food while learning to recognize the very real threat of danger. From their first steps of exploration to their final steps into independence, witness the triumphs and setbacks of animals growing up in the wild.