Mickey's Kangaroo
Mickey and Pluto spring into action when an Australian friend sends a boxing kangaroo and her child their way. Pluto is hopping mad at first when the visitors wreck his new doghouse and eat his food, but Mickey welcomes the opportunity to have a boxing partner. All’s well that ends well as they come together as a most unusual extended family.