Miracle at Midnight
To protect Denmark’s Jews from the horror of Nazi concentration camps, Karl Koster and his family begin the heroic, but dangerous, task of deceiving the Nazis and hiding Jewish families. When the Koster men must go into hiding themselves, Karl's wife and daughter are left to face capture by the suspicious Gestapo.