India's Wild Leopards
India is home to masters of stealth that prowl the deepest jungles and the highest mountains. Journey to Ladakh within the Himalayas in search of snow leopards – the ghost of the mountains – and venture into the realm of the smallest of big cats – the clouded leopard – within the jungles of Northeast India. Wildlife cameraman Sandesh Kadur is on a mission to uncover their secretive lives.