The Ice Age Adventures of Buck Wild
“The Ice Age Adventures of Buck Wild” continues the hilarious escapades of everyone’s favorite prehistoric mammals. Desperate for some distance from their older sister Ellie, the thrill-seeking possum brothers Crash and Eddie set out to find a place of their own, but quickly find themselves trapped in a massive cave underground. They are rescued by the one-eyed, adventure-loving, dinosaur-hunting weasel, Buck Wild, and together they must face the unruly dinosaurs who inhabit the Lost World.