Recess: All Growed Down
T.J. and The Recess Gang are kidnapped by the Third Street School's kindergartners, who are in turn being bullied by a new kid in their class. T.J., Gretchen and Mikey try to remind the kindergartners that they're all friends by retelling different adventures they've all had together. But it's only when Gus tells the kindergartners about the time T.J. and company were toddlers that the current kindergartners overcome their fear of the new kid and depose him as their leader.