Star Wars: Revenge of the Sith (Episode III)
Clone Wars rage across the galaxy. A sinister Sith Lord seizes control of the Republic and corrupts Anakin Skywalker to be his dark apprentice, Darth Vader. Now, in an epic lightsaber duel, Jedi Obi-Wan Kenobi must confront his fallen friend.
Discover the true power of the dark side in Star Wars Episode III: Revenge of the Sith. Years after the onset of the Clone Wars, the noble Jedi Knights lead a massive clone army into a galaxy-wide battle against the Separatists. When the sinister Sith unveil a thousand-year-old plot to rule the galaxy, the Republic crumbles, and from its ashes rises the evil Galactic Empire. Jedi hero Anakin Skywalker is seduced by the dark side of the Force to become the Emperor’s new apprentice---Darth Vader. The Jedi are decimated, as Obi-Wan Kenobi and Jedi Master Yoda are forced into hiding.