Donald's Tire Trouble
Donald, driving in the country, is frustrated in his attempts to fix a flat tire. The jack breaks, the radiator explodes, then the remaining three tires go flat. Donald gives up in disgust and drives on with the flats. The film features references to the rubber shortage during World War II.