Doctor Dolittle
Successful physician and devoted family man John Dolittle seems to have the world by the tail, until a long-suppressed talent he possessed as a child - the ability to communicate with animals - is suddenly reawakened with a vengeance! Now every creature within squawking distance wants the good doctor's advice, unleashing an outrageous chain of events that turn his world upside down!