Sammy, The Way-Out Seal
Two brothers on a family vacation befriend an injured seal and decide to bring him home…without telling mom and dad. They soon learn you can't keep a housebound seal secret for very long, especially when it sets off a series of events that leaves their household—and entire town—in shambles.
A seaside vacation is supposed to be a carefree, uneventful experience for the entire family. But when the young Loomis brothers befriend Sammy, a mischievous seal, they decide to bring him home…without telling mom and dad. The boys soon learn that you can't keep a housebound seal secret for very long. In no time at all, Sammy sets off a chain reaction of events that leaves the Loomis household—and the entire town—in shambles.