Out on a Limb
Tree surgeon Donald Duck matches wits with mischievous chipmunks Chip and Dale, when he finds them storing acorns in the tree he’s attending to. Donald causes trouble for the duo with his branch cutter (which the chipmunks mistake for a bird) and bucket of tar, but Chip and Dale get the upper hand and Donald gets the shock of a lifetime.