Kingdom of the Apes: Battle Lines
The great apes are fascinating and intelligent animals that share many qualities with humans. With the ground-breaking research provided by primatologist Jane Goodall, we delve deeper into the complex species to reveal their culture and personalites. Kingdom of the Apes explores the life stories of these powerful creatures, and their struggles for dominance within their clans.