Miss Peregrine's Home for Peculiar Children
From director Tim Burton, comes a wildly imaginative fantasy-adventure. When Jake unravels a mystery that spans alternate realities and times, he discovers a secret world for children with unusual powers, including levitating Emma, pyrokinetic Olive, and invisible Millard. But danger soon arises and the children must band together to protect a world as extraordinary as they are.