Descendants: Royal Wedding
Mal and Ben’s wedding is the biggest event Auradon’s ever seen, but Hades threatens to ruin it for Mal. Through drama, friendship, humor and love, Mal’s wedding day leads to a showdown on the Isle of the Lost that could change everything!