Chips Ahoy
Hungry chipmunks Chip and Dale are down to their last acorn when they spot an acorn-laden tree belonging to Donald Duck across the lake. Pirating Donald’s ship from inside a bottle, the resourceful duo make their way to the tree, but not without interference from Donald. They take the wind out of Donald’s sail, and have the last laugh.