Cars Toon: Monster Truck Mater
Mater is a professional wrestler who works his way up the ranks from amateur to the world champion monster truck wrestler. Mater wrestles all kinds of characters along the way. When faced with his biggest opponent yet, Mater tags in his "tag team partner”, Frightening McMean.