Confessions of a Teenage Drama Queen
When the always-dramatic Lola moves from the center of everything in New York City to the center of a cultural wasteland in suburban New Jersey, she feels her life is simply not exciting enough. But no matter who or what gets in the way, Lola won't give up on her life's ambition: to be a star. While the journey might not be glamorous, Lola will do whatever it takes to be the school's leading lady.
When the always-dramatic teen Lola (Lindsay Lohan) and her family move from the center of everything in New York City to the center of a cultural wasteland in suburban New Jersey, she feels her life is simply not worth living. But no matter who or what gets in the way, Lola won't give up on her life's ambition: to be a star. In a crowd-pleasing movie treat bursting with music, dance, and excitement, Lola's fun-filled adventure won't be glamorous or easy, but it might just show her that real life could exceed even her wildest dreams.