Hacksaw
A wilderness guide in the Canadian Rockies sets out to catch and tame a legendary wild horse. When a beautiful, although accident-prone, tourist arrives he's all the more inspired, but trouble arises when a hard-nosed rancher claims to be Hacksaw's true owner.