The Ghosts of Buxley Hall
When 100-year-old Buxley Hall academy finds itself in financial trouble, the friendly ghosts inhabiting it look to 13-year-old cadet Jeremy, heir to a large sum of money, to help reestablish the school…and their home.
The ghostly residents of 100-year-old Buxley Hall conjure up supernatural mayhem when the financially strapped school is forced to allow girls into the boys-only academy. Their only hope is 13-year-old Jeremy, a shy cadet who is heir to a fortune. But when the ghosts learn that Jeremy’s conniving aunt is out to steal his inheritance so she can buy the school and demolish it, they charge to his rescue.