The Lady Bird Diaries
From award-winning filmmaker Dawn Porter, Trilogy Films, and Industrial Media, comes The Lady Bird Diaries, a groundbreaking documentary film that uses Lady Bird's audio diaries to tell the story of one of the most influential and least understood First Ladies in history.