The Sign of Zorro
Don Diego returns from his schooling in Spain to challenge the brutal oppression of Monastario, commandante of the pueblo of Los Angeles. To fight the evil dictator's tyranny, Diego dons the mask of Zorro.
When Don Diego returns from his schooling in Spain he finds his hometown under the heel of a cruel dictator. To free the pueblo of Los Angeles, Don Diego must play a dual role. Outwardly he is an ineffectual fop, but secretly he is the masked avenger, Zorro. With the help of his mute servant Bernardo, Diego must challenge the cruel tyranny of Monastario, commandante of the pueblo, to free his people from oppression.