X-Men: The Last Stand
When peaceful mutant leader Charles Xavier clashes with his militant counterpart, Magneto, the battle lines are drawn for the war to end all wars in this explosive X-Men adventure.
Killing Xavier and liberating evil mutants, Magneto uses the resurrected Jean Grey -- now Phoenix, the most powerful mutant of all -- against the X-Men. While Logan recruits members of Xavier's original team and confronts an emerging relationship with Storm, Rogue and Iceman come into their own as the X-Men's future.