Hannah Montana and Miley Cyrus: Best of Both Worlds Concert
Join Miley Cyrus as she performs her nationally sold-out "Hannah Montana & Miley Cyrus: Best of Both Worlds Concert." Shot during her 69-city, standing-room-only tour, this film brings a whole new dimension to the pop idol. With red-hot stars Jonas Brothers as her special guests and a stage filled with dancers, pyrotechnics and video imagery, witness the exuberant magnetism that led the 15-year-old singer and actress to become a multimedia sensation and attract legions of fans all over the world. In addition to its viscerally real concert footage, the film includes a "backstage pass" peek at Miley's life on tour.